Chat gratis

Metodologia

Ja que els nostres alumnes no tenen coneixements previs d’aquest contingut, segons els diferents estils que ens proposen Mosston i Ashworth (1993) considerem que és molt important utilitzar una metodologia de comandament directe, donant pautes a l’alumnat. No obstant això, la nostra prioritat no serà que desenvolupen una tècnica perfecta sinó que coneguen elements bàsics sobre aquest esport.
 
 
A més, per a avançar en les sessions, utilitzarem un mètode deductiu. Començarem amb un coneixement general de la pilota valenciana  i poc a poc, anirem  introduint un coneixement nou i específic relacionat amb el tema: colpejos, modalitats, regles... Intentant sempre respectar el ritme de cada alumne i sense rigidesa, és a dir, adaptar la nostra programació de la unitat i de les respectives sessions al ritme de la classe.
 
 
La estructura metodològica que portarem a terme en cada sessió consistirà en una part inicial on els xiquets i xiquetes s’adapten al ritme de la classe mitjançant jocs, una part central on desenvoluparem els conceptes previstos sobre la pilota valenciana i una part final on es reflexionarà tant individual com en grup sobre la sessió.

No hay comentarios:

Publicar un comentario