Chat gratis

Criteris d'avaluació


  • Criteris d’avaluació generals


  • Participar del joc i les activitats esportives, especialment de les tradicionals i populars de la Comunitat Valenciana, amb coneixement de les normes i mostrant una actitud d’acceptació cap als altres.
 
  • Llançar, passar i rebre pilotes o altres mòbils, sense perdre’n el control en els jocs i activitats motrius que ho requerisquen, amb ajust correcte a la situació en el terreny de joc, a les distàncies i a les trajectòries.
 
 
  • Actuar de manera coordinada i cooperativa per a resoldre reptes o per a oposar-se a un o més adversaris en un joc col·lectiu, ja siga com a atacant o com a defensor.


Aquesta serà la rúbrica que utilitzarà el mestre per a poder avaluar l’evolució de l’alumnat tenint en compte una sèrie d’ítems:

ÍTEMS
MAL
REGULAR
BIEN
1.      Participa en l’elaboració del guant?
 
 
 
 
2.      Ajuda als companys en aquest procés de fer el guant?
 
 
 
 
3.      Participa en l’elaboració de la pilota?
 
 
 
 
4.      Ajuda als companys a fer la pilota?
 
 
 
 
5.      Reflexiona o mostra la seua opinió en l’assemblea del dia? Assignarem un nombre a cada sessió per a poder fer una valoració de les 5 sessions
 
 
 
 
6.      Mostra interès i s’implica en les activitats realitzades a l’aula?
 
 
 
 
7.      És puntual?
 
 
 
 
8.      Assisteix regularment a classe?
 
 
 
 
9.      Porta el material que demana el professorat?
 
 
 
 
10. Participa i respecta les normes de classe?
 
 
 
 

 
  •  Autoavaluació dels alumnes:


 
Com podrem veure en la seqüenciació de sessions, al final de cada sessió hi existirà un període de reflexió per xicotets grups que servirà als alumnes per a expressar el que han viscut i fer una autoavaluació pròpia respecte a la seua participació en cada sessió pràctica (dificultats, evolucions, preferències que hagen pogut tindre durant aquestes), així com conceptes claus o conclusió que s’extrauen de la sessió.
L’activitat de reflexió constarà de les següents preguntes:
 
 
- M’han agradat els jocs i activitats de hui? Sí/No, Per què?
 
 
- Plantejaries cap canvi? Si és així, quin seria?


- Has tingut dificultats per a completar la sessió? Quines?
 
 
- Què has après hui? Resumeix-lo en una línia.
 
En aquestes no apareixeran aspectes al voltant de la situació actual que viu l’esport de la pilota valenciana, ja que no disposem de temps suficient per a fer-ho. Malgrat açò, com que aquest tema està inclòs dins l’UD i, a més a més, el considerem important, el tractarem a la primera i última sessió per tal de contrastar les seues consideracions finals (a nivell grupal)  front a les seues primeres impressions, després d’haver conegut aquest esport.
 
 
L’alumnat rebrà un feedback constant per part del professor que contínuament es fixarà en la seua pràctica, ajudarà a corregir els possibles errors i elogiarà les bones conductes i accions mitjançant el reforçament positiu (que no premi-càstig).

No hay comentarios:

Publicar un comentario